
På den tiden då vi kunde stötta lyans utveckling via Patreon (nu ersatt av Satellit-medlemskap) så var spelträffar något som skedde regelbundet och var omtyckt av många. Vi samlades i lyan vid en specifik tid och fick delta i lekar, testa nya funktioner, och också bara umgås och ha en mysig kväll tillsammans! Dessa träffar öppnades senare för alla som hade en räv, oavsett om de var Patrons eller ej, där vi verkligen kunde stresstesta allt som låg bakom kulisserna. När Rävlyan i september 2025 öppnade dörrarna för alla så blev dessa spelträffar mindre relevanta då vi kunde logga in när som helst på dygnet och vem som helst kunde testa nya funktioner så fort de var klara.
I och med skapandet av Rävrevyn har dessa spelträffar återuppstått! Min fina kollega Indie planerade sin allra första träff och en varm söndagskväll i början av juni så samlades några exalterade rävar i Skogsdungen för en kväll av lekar och umgänge. Rävarna Biff och Serenity testade sin tur i färgrouletten som tyvärr inte ledde till en drömbeta denna gång. Men ingen minns en fegis! Det samtalades om planer för sommaren, drömmen om att i framtiden kunna “Swisha” bär till varandra, och om gifflar faktiskt är gott eller inte. Indie höll i två rundor av Bolljakten där Biff vann den första och June (författaren av denna artikel!) den andra - grattis till oss! När solen lagt sig över lyan rundade Indie av med att berätta att hon har mycket mer spännande planerat för den närmsta framtiden, spelträffar inkluderat.
Stort tack till Indie och jag hoppas att vi alla ses snart igen! ❤️






